Tingimused
Õli24.ee OÜ (edaspidi: Müüja) osutab Kliendile mootoriõli vahetamise teenust Kliendi autos, teenuse broneerimise vahendusel veebilehel. Müüja esindaja pakub mootoriõli vahetamise teenust Kliendi autos. Esindajate nimekiri on lisatud kontaktidesse.
Klient - füüsiline või juriidiline isik, kes on veebilehe kaudu teinud õli vahetamise teenuse broneerimise ja selle teenuse eest tasunud.
Kliendil on võimalus:
1. Iseseisvalt vormistada ja tasuda autos õli vahetamise teenuse eest (edaspidi tekstis broneerimine) veebilehe õli24.ee (või oli24.ee) kaudu.
- Õli vahetamise teenus näeb ette tööd autoga, millel on töökorras mootor ja kütuse etteande süsteem. Eeldatakse, et Klient on teadlik oma auto seisukorra kohta ja loetletud süsteemide rikke korral on mõistlik tellida nende remont ja mitte tellida õli vahetamise teenust sellel veebilehel.
- Broneerida sobiv (vaba) aeg, vahetamise koht.
- Kliendil on õigus valida õli vahetamine läbipesuga või ilma. Müüja kasutab universaalseid säästvaid pesuvahendeid sette, mustuse, muda ja mootori kulumisproduktide eemaldamiseks. Otsus, kas kasutada läbipesu, lasub Kliendil. Müüja ei vastuta võimalike tagajärgede eest, sest mootori tegelik seisukord ja kulumine ei ole teada õli vahetamise ajal.
- Õli valimisel peab Klient juhinduma auto tehnilises passis toodud andmetest (auto mark, mudel, tootmisaasta jne). Müüja ei vastuta, kui tehnilises passis toodud andmed ei vasta tegelikkusele.
- Kliendil on õigus tellida teenuse nullimist pärast õli vahetamist, kui selline funktsioon on ette nähtud auto tehase algseadetega.
- Tellida õli vahetamise teenus autos vahetult kontaktides toodud töökojas, kus toimub õli24.ee (või oli24.ee) õli vahetamise protseduur. Klient teatab operaatorile auto tehnilised andmed (auto tehnilise passi andmed), milles on kavas asendada õli ja operaator ise valib vajaliku õli ja filtri. Lisateenuse eest makstakse vastavalt hinnakirjale: 1 euro.
Juhul, kui Klient tellib ja maksab täielikult või osaliselt (näiteks, kui ta on broneerinud veebilehe kaudu ilma läbipesuta ja tellib läbipesu ja maksab selle eest õli vahetamise kohas), siis on Müüja see juriidiline isik, kes müüb (esitab arve, võtab vastu raha ja pakub teenust). Kui tellimise vormistamise protsessi käigus tekib küsimusi, võib Klient konsulteerida kasutades teenuste müüja sidevahendeid, mis on märgitud veebisaidil Müüja kontaktides.
Teenuse müüja pakub Fuchs, BP ja Castrol marki õlisid, mida õlide tootjad oma kataloogide kaudu soovitavad. Klient saab kontrollida õlide valiku õigsust veebikataloogides õlide tootjate BP ja Castrol ametlikel veebisaitidel. Mittevastavuse avastamise korral, teavitada teenuse Müüjat veebilehe õli24.ee (oli24.ee) kontaktides toodud sidevahendite vahendusel enne õli vahetamist. Pretensioone, mis esitati hiljem õli margi või koguse või muu mittevastavuse kohta Müüja ei aktsepteeri.
Vaatamata sellele, et teeme kõik võimaliku, et tagada pakutavate teenuste kvaliteet, ei suuda Müüja tagada kogu teabe täpsust, täielikkust ega täpsust. Näiteks võivad autole paigaldatud filtrid olla muud, kui need, mis on esitatud veebipõhises andmebaasis. Müüja kohustub omalt poolt tegema kõik võimaliku, et Klient saaks kvaliteetset teenust. Sellegipoolest tuleb ka Kliendil sellistesse probleemidesse suhtuda mõistvalt.
Õli vahetamise protseduur toimub kas otsese maha voolamise teel, s.t. läbi äravooluava või vaakumseadmega. Hinnas sisaldub mootori karteri tehase teostuses kaitse maha võtmine ja paigaldamine. Vana õlifiltri või elemendi maha võtmine ja uue paigaldamine. Uue kütusekorgi, tihendi paigaldamine või kulunud piludega kaane avamine, mitteoriginaalse kaitse maha võtmine ja paigaldamine ei sisaldu hinnas.
Klient toob auto õli vahetamiseks hiljemalt Tellimuses märgitud ajaks.
Broneeringu tühistamine
Broneeringu tühistamise korral kuni 1 ööpäev enne broneeringu toimumise aega (õli vahetamise protseduuri algus) ei nõuta Kliendilt trahvi. Raha tagastatakse Kliendi kontole, välja arvatud tasu, mida pank nõuab tehtud operatsiooni eest 1% ulatuses summast või tasu maksekorralduse täitmise eest (maksekorraldusega maksmise korral), 3 tööpäeva jooksul pärast avaldust ja raha laekumist Müüja arveldusarvele. See kehtib ka siis, kui raha tagastatakse osaliselt.
Broneeringu tühistamise korral vähem kui 1 ööpäev enne broneeringu toimumise aega (õli vahetamise protseduuri algus), mitteilmumise korral või hilinemise korral broneeringu toimumise ajaks (õli vahetamise protseduuri algus) nõutakse Kliendilt trahvi 40% tellimuse summast. Mõjuvate põhjuste, avalduse ja tingimuste olemasolu korral on Müüjal võimalus trahvisummat vähendada.
Broneeringu aja muutmine
Broneeringu aja muutmine on lubatud, kui klient taotles aja muutmist kuni 1 ööpäev enne broneeringu aja saabumist. 1 euro suurune tasu tuleb tasuda kohapeal või pangaülekandega Müüja arveldusarvele.
Auto muutmine
Kliendil on õigus tuua õli vahetamiseks teine auto kui taotluses märgitu. Sel juhul teostab ümberregistreerimise töökoja operaator, teenus makstakse vastavalt punktis 2. nimetatud hinnakirjale. Juhul, kui pärast ümberarvutamist on hind suurem, maksab Klient kohapeal lisatasu, kui see on väiksem, siis üle makstud summa tagastatakse Kliendile ülekandega arveldusarvele 3 tööpäeva jooksul, võttes arvesse punktis 2. nimetatud maha arvamisi.
Privaatsus ja andmetöötlus
Müüja tagab ostja andmete, sealhulgas tema isikuandmete kaitse ja nende kasutamise vastavalt privaatsuse tagamise poliitika tingimustele. Klient kinnitab, et on lugenud ja nõustunud privaatsuse tagamise poliitika tingimustega. Müüjal on õigus töödelda Kliendi andmeid (sh isikuandmeid) kehtiva seadusandluse ja privaatsuse tagamise poliitika tingimuste alusel ilma Kliendi eraldi nõusolekuta Õli24.ee töövõime tagamise piires ning müügilepingu tingimuste täitmisel mõlema poole poolt. Eespool öeldu põhjal on Müüjal õigus teostada järgmisi toiminguid (see õigus ei piirdu nende toimingutega) ilma Kliendi eraldi nõusolekuta: saata Kliendile 24li24.ee teenuste tarbimisega seotud teateid, sealhulgas teateid, mille ülesanne on tagada 24li24.ee ohutu kasutamine; säilitada ostjate optimaalse teenindamise huvides ja lõpetatud tehingute tõendusmaterjalina andmed tellimuste kohta, mis on esitanud 24li24.ee süsteemi sisenenud Klient ja mingi aja jooksul tellimuste kohta, mille esitamist Klient ei viinud lõpuni enne süsteemist lahkumist. Sealhulgas Müüja edastab partneritele teavet töökodades, kus Klient tellis õli vahetamise teenuse. Müüja ei vastuta andmete edasise säilitamise eest partnerite poolt, kus Klient on tellinud lisateenuseid. Kui Ostja on oma tahteavaldusega kliendilepingu sõlmimisel või muul ettenähtud viisil (näiteks: iseteeninduse kaudu) andnud nõusoleku kasutada oma andmeid turunduslikel eesmärkidel, kasutab Müüja tema andmeid vastavalt privaatsuse tagamise poliitika sätetele, sealhulgas edastamiseks Kliendile elektroonilisel kujul (e-post, SMS jne) teenuste ja kaupade personaalseid, otseseid, aktsiooni ja sooduspakkumisi.
Kliendil on õigus igal ajal tühistada oma nõusolek oma andmete kasutamiseks turunduslikel eesmärkidel. Selleks saadab Müüjale vastava elektronkirja, et keelduda edasiste pakkumiste saamisest.
Muud tingimused
Müüja ei vastuta auto edasise kasutamise eest, kuna Müüja ei saa mõjutada Kliendi või kolmandate isikute edasisi tegevusi autoga ja mootori tegelik seisukord teenindamise ajal ei ole teada (mootori seisukorda saab hinnata ainult mootori avamisega, samal ajal kui õli vahetamise teenust veebilehel pakutakse töökorras autodele).
Teenuste ja toodete hinnad võivad muutuda ilma ette teatamata. Sellisel juhul jätab Müüja endale õiguse keelduda teenuse müümisest ja tagastada raha Ostja arveldusarvele mõistliku aja jooksul. Õli24.ee jätab endale ka õiguse keelduda teenuse müümisest, kui hinna sisestamisel tekib inimesest tingitud viga või kui süsteemis tekib tehniline rike. Näiteks kui õli, mille hind on 6,90 eurot liiter, müüakse veebilehel 1,20 eurot liiter, on see ilmselge viga. Sellistel juhtudel ootab Müüja Kliendilt selget arusaamist tekkinud veast ja seda, et õli vahetamise teenust ei müüda ekslikult madala hinnaga.
Teavet autode, toodete kohta kontrollitakse ja ajakohastatakse regulaarselt. Andmed võivad olla uuendatud ka pärast Teie viimast külastust. Veebileht Õli 24.ee võib sisaldada ebatäpseid andmeid toodete kohta, seda silmas pidades kohustub Klient kontrollima teavet õlide kohta õlide tootjate Fuchs, BP ja Castrol ametlikel veebilehtedel. Sellistel juhtudel ei vastuta Müüja teabe õigsuse eest õlide markide ja koguse kohta nagu on nimetatud Tingimuste p. 1.
Garantii ja selle ulatus
Teenuse garantii kehtib kuni järgmise plaanilise õli vahetamiseni, kuid mitte rohkem kui 1 aasta. Tähtaeg ja/või läbijooks on individuaalne iga auto jaoks, on kirjas tootjatehase tehnilistes tingimustes.
Tuleb meeles pidada, et enamikus autodes võib armatuurlaua ikoon „teenindus“ süttida erinevate tehnilise hoolduse nõuete tõttu, mitte aga ainult õli vahetuse vajaduse korral, mistõttu see ei ole automaatseks garantii alla kuuluva töö eelduseks.
Ostjal on õigus esitada Müüjale pretensioone veebisaidi kaudu ostetud teenuste kohta, mis ei vasta lepingu tingimustele (on puudused) 1. (ühe) aasta jooksul teenuse saamise kuupäevast alates. Tähtaeg on tingitud asjaolust, et mootori õli ja filtrit tuleb vahetada vähemalt kord aastas isegi väikese läbisõidu korral (kõik õlid kaotavad oma kasulikke omadusi). Pretensioon tuleb esitada viivitamata ja mitte hiljem kui 2. (kaks) päeva pärast puuduse avastamise kuupäevast. Pärast puuduse avastamist peab Ostja võtma tarvitusele mõistlikud meetmed auto säilitamiseks ja kaitsmiseks, sealhulgas hoiduma auto edasisest kasutamisest, kui see võib põhjustada auto seisukorra halvenemist.
Pretensiooni saab esitada e-posti aadressil oli24@hot.ee.
Klient võib pöörduda Müüja igasse esindusse puuduse kõrvaldamiseks.
Müüja garantiiga kaetud probleemide kõrvaldamine on Kliendile tasuta. Tellija kinnitab ja mõistab, et kui probleem on tingitud muude seadmete riketest või kolmandate isikute poolt tehtud tööst, siis nendele juhtumitele garantii ei laiene. Klient mõistab ja kohustub sellisel juhul kompenseerima rikke tuvastamiseks tehtud tööde maksumuse Müüja Esindajale tööde tegemise kohas. Müüja ei vastuta (garantii ei kata) lisateenuste eest, mida Klient ostis Müüja Esindajalt. Kõik poolte vahel tekkivad vaidlusalused küsimused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui vaidlusaluste küsimuste lahendamine läbirääkimiste teel on võimatu, on ettenähtud vaidlusaluste küsimuste lahendamine Eesti Vabariigi kehtivate õigusaktidega kehtestatud korras.